Trötta men effektiva dag

Kommentera

Efter en lång natt med en del slagsmål och en kudde här och där som fick rycka in så är lägenheten ren, nytvättad, handlat, matlådor gjorda och saker hämtade. Killen kom hem efter en utekväll inatt och vet inte varför men det blir ett sådant farande på honom nattetid då att jag gick göra en kuddbarriär för att skydda mig själv. Tyvärr fick katten sig en knuff och försvann resten av natten från sängen.

Eftersom katten vägrar maten fick vi testa att handla hem ny mat som gick bättre för sig tyckte herren. Nu finns det inget kvar hemma att fixa med. Skönt att få saker gjort! Nu är det bara att planera kommande vecka. Är redan sjukt uttråkad så jag måste göra något varje dag för att kunna känna mig betydelsefull. Ska försöka mig på att träna någon/några dagar iaf men det kan man ju inte göra varje dag! Katten skulle bli kal om jag ägnade dagarna med att klappa honom.

Förslag på saker att göra som man kan ta i sin egen takt och inte allt för fysiskt ansträngande? Något ämne att snöa in sig på? Någon udda serie? Eller ja, vad som helst som inte innebär att jag kan mina 21 tv-kanalers tv-tablå utantill skulle vara rätt skönt att ägna sig åt.