Ikväll ska jag ha kul

2 kommentarer
Efter tenta och födelsedag tänkte jag ha riktigt jävla kul idag. Ska ut med mina vänner. Må piss och ha helvetesvärken i morgon. Men ikväll kommer jag må bra. Ibland får man offra sig och ta konsekvenserna. Hur som ska det bli kul att umgås med alla människor som jag tycker så mycket om! Sen är temat ikväll Pride. Så allt i färg! Asnajs!


 
1 Zaisha <3:

skriven

alltid roligt att va ute med vänner!! hoppas också att du inte mår dåligt imrgon :)

Svar: Tack! Dåligt kommer jag må iom min hälsa, oavsett om jag blir stupfull eller bara tar en cider 😊
alternativmat.blogg.se

2 Carolina Thoor:

skriven

Skönt att få träffa vänner. Hoppas ni kommer att få det trevligt tillsammans :)

Sv; tackar! Ja, någon måste ju bo i pepparkakshuset :D

Svar: Tack! Det lär vi ha, brukar alltid bli bra 😊
alternativmat.blogg.se