Däckad

Kommentera
Senaste tiden har jag både legat däckad i maginfluensa, magsmärtor och värk i kroppen. Har haft svårt att sova trots att jag är konstant trött och mycket snurrar i huvudet just nu. Kylan tar ner min förmåga i kroppen och lederna känns låsta av kylan. Kämpar med att plugga ifatt och jobba här och där. Fått klart att jag flyttar om 1,5 månad till egen lägenhet. Ska bli skönt med lite privatliv, haha! Har myst med hästen lite men någon träning har inte blivit av. 
 
Igår kände jag mig riktigt fräsch i kroppen, red och mockade. Sedan åkte jag och killen hem till min mamma och badade bubbelpool och skottade lite. Det blev för mycket för idag är jag förvånad att jag inte är blå som en smurf, det hade speglat känslan i kroppen. Så back to basic, endast en sak om dagen kan och får göras om jag ska klara av något dagen efter. Skapligt trött på skiten och väntar på en kallelse till läkaren. Med mitt dåliga minne vet jag faktiskt inte vilken vårdcentral jag valde sen, haha! Känns smidigt! Men det lär stå i kallelsen så det är inget att lägga vikt vid.