Fötterna kommer att tacka mig

Kommentera
Nu ska jag få ordning på både träning och fötterna. Kan väl helt ärligt säga att jag inte alltid går i bästa skorna vilket mina knän inte är så förtjusta i.. Så nu när jag var i Ullared så fixade jag mig bra arbetsskor till sommar men innan det så ska dem användas flitigt på praktiken. Löparskorna måste jag ju inviga nu med, snart! Haha, motivation till att springa, japp! 
 
Hade tänkt komma igång med träningen ordentligt under jul. Tänkte byta gym till ett som har öppet under julen och sedan bara kämpa mig igenom pass efter pass. Kommer att må dåligt, ha värk från helvetet och allt det där men i slutändan så kommer det vara värt det. Bara jobbigt att komma igång och ta sig till den punkten. Min pojkvän kommer att åka hem under julen så jag kommer att ha sjukligt mycket tid över, haha! Då kan jag lika gärna lägga den tiden på gymmet, mig själv, min kropp. Visioner kan man ha iaf!