Idag mår vi bra

En kommentar
Känner mig riktigt fräsch idag faktiskt. Sovit gott, myst massa, vaknade bredvid det bästa sällskapet EVER. Jo det känns okej! På det ett seminarium som jag tyckte gick över förväntan med min halvt hjärndödhet som uppkommer vid smärta så man knappt vet vad man heter. Lunchade med en vän jag inte träffat så mycket senaste tiden och fått kramar av fina människor. Hemma och vilar innan det blir bort till skolan och möta en annan vän. Hänga där till kvällen och kanske utgång senare. Vi får se! Hur som tänkte jag dra med mig killen hem till honom i natt. Sambon är magsjuk så har sanerat hela lägenheten med klor. Toalett, köket, dörrkarmar, lysknappar och delvis golv. Nu är det nog bättre. Men vill fortfarande inte vara hemma i det och då är det bra med en kille att mysa hos istället. 

Det är konstigt hur mycket mer energi man får av vänner. Bara att träffa folk, umgås, prata och kramas. Det fyller en med energi. Så idag är en bra dag. Denna dag tänker jag ta vara på och göra det bästa av det bästa av. Det förtjänar jag! 😍



 
1 Natalie Salazar:

skriven

stor kärlek till dig <3

Svar: Kärlek till dig med! 😍
alternativmat.blogg.se