Revben ur led

En kommentar
I våra revben finns små leder. Dessa gör så att bröstkorgen kan vidgas när vi andas in så vi går plats med syret i våra lungor. Dessa leder är fästa vid ryggraden. Några leder, 3-5 st, har hoppat ur led på mig nu. Fick en för hårdhänt kram av en vän och han drog dem ur led när han kramade mig. När jag dricker känner jag inte den vanliga smärtan men detta, en vän fick följa mig hem. Trodde jag skulle falla ihop av smärta. Det gör så fruktansvärt ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. Värktabletter fungerar inte, alkohol fungerar inte. Inget fungerar! Min pojkvän försökte knäcka tillbaka dem. Det gick inte heller eftersom dem har hoppat ur led inåt, så ingen kraft utifrån skulle hjälpa då. Blir kul att sova med ..
 
1 Zaisha <3:

skriven

oj va hemskt! ska du inte gå till läkaren så att de får kolla? hoppas att mår bättre snart!

Svar: Nja. Min hälsa och den eventuella diagnosen som utreds gör så att mina leder hoppar, det knakar och jag sträcker mig hela tiden. Det går tillbaka sen eller om jag drar det tillbaka i led igen. Springer redan hos läkaren några gånger i veckan för att utreda vad som är problemet med min kropp. 😊
alternativmat.blogg.se