Tablettfri

Kommentera
Har inte tagit några smärtstillande sedan i söndags. Vet inte sist jag gick utan smärtstillande i två dagar i sträck. Det märks kan jag säga! Gått och fumlat med händerna, tappat saker, inte fått grepp, svårt med koordinationen och stundtals har jag varit i en bubbla - så jag bara hör folk dovt i bakgrunden. Skulle skriva journal och fick skriva om flera gånger innan jag kunde stava rätt. Men jag ska stå ut, måste få bort toleransen lite. Att käka massa tabletter varje dag gör en immun, då behövs det mer, min lever kommer dö innan mig om jag fortsätter äta så mycket tabletter.. Så bara att försöka stå ut dessa etapper emellan. Märker att mitt psyke tar mycket stryk av smärtan med. Skiftar massa i humöret, går mellan att gråta, vara arg och för trött för att vara något av det. Det hugger, sliter, bränner och moler i kroppen. Blir ett varmt bad innan jag orkar något annat idag. Detta är tabletterna jag förbrukar på 1-2 veckor.