Ullared

Kommentera
Igår var jag, han jag bor med och några kompisar på Ullared. Vi gick upp vid 3 och var framme vid öppningen. Knappt sovit något den natten eftersom vi väntat på vår vän som skulle komma och sova hos oss och kom inte innan 1. Lång resa och min sträcka att köra sträckte jag ju självklart tummarna (för att ratten var för "bred") så det blev ortoserna efter det. Vi hann med det vi skulle, lite julklappar är inhandlade, lite till hemmet så det ser riktigt hemtrevligt ut nu. Inte smink, kläder, hygienartiklar och en del till bakning. Dessutom hittade jag mina löparskor som funnits med sin frånvaro senaste månaderna. Ett par äkta grå/rosa Nike med ilägg för 400 kr. Hittade även ett par skor att ha inom jobbet/praktiken. Men jag är nöjd över utflykten!

På kvällen kom jag hem till killen. Bara myste och slocknade så fort jag la huvudet på kudden. Var så trött! Men sov så skönt. Vad lite närhet kan förbättra sömnen. Min lilla 🐨