Skakningar och domningar

Kommentera
Idag är en jobbig dag. Dels är jag inte helt frisk ännu så hostar för minsta ansträngning. Tog mig 2 timmar att ta mig upp ur sängen och till skolan idag. Det gjorde så fruktansvärt ont i kroppen. Lederna värker mer än vanligt och det känns som att knäna är ur led. Benen är bortdomnade och det gör så ont! Har ingen koordination eller kontroll över dem och det värker från höfterna och ner. Som när man har kört ett riktigt hårt benpass så att dem är slut och så värk på det. Det som börjat oroa mig mer och mer senaste tiden är mina händer, framför allt höger som börjat skaka mer och oftare. Kan inte få stopp på det och ortoser hjälper inte. Vet inte vad jag ska göra åt det. 
 
Idag är en riktigt dålig dag, mycket värk och stress inför skolan. Vill bara ha svar om min kropp så jag kan börja arbeta på den. Det är utmattande att ha så ont hela tiden..