Packad på en måndags morgon

Kommentera
Idag regnar det och är kallt. Värre kombination finns nog inte för kroppen. Det är som hela den strejkar. Vaknade med domningar i benen och på den vägen har det varit. Har haft molande värk i höfterlederna som strålar ner i låren och kroppen lyssnar inte. Känns som att jag är riktigt riktigt full, för så pass väl svarar kroppen på mina rörelser och tankeverksamhet just nu. 

Var i skolan en sväng och handen knöt sig. Får knappt ut den och så fort jag håller i något så tappar jag det. Vänster sida är värre men höger är inte okej. Skakar till och från i händerna och har -5 i skalan 1-10 i koordination. Gick hem en stund och när jag skulle resa mig från sittande hängde inte signalerna med till vänster benet som vek sig så jag hamnade på golvet. Perfekt liksom! Är mindre fumlig när jag druckit än vad jag är nu. Ska iväg till sjukgymnasten strax så får se om hon har något vettigt att säga. Egentligen vill jag bara ligga kvar i sängen hela dagen för att undvika fler missöden. Golvet smakade faktiskt inte så gott som det såg ut att göra!