Positiv

Kommentera
Hade seminarium idag och efteråt så hade vi individuell återkoppling. Hade samma lärare som på ett seminarium för inte så länge sedan som jag fått göra om några gånger pga att jag inte varit muntligt aktiv nog. Sist så gav jag mig fan på att klara det. Tyckte det kändes okej och blev godkänd med skriftlig återkoppling av den andra närvarande läraren den gången. Idag när jag haft min individuella återkoppling på detta seminarium avslutade läraren med att säga att jag briljerade på förra seminariet och hon visste inte om den andra läraren skrivit ut det nog i bedömningen. Är så glad just nu! Förväntade mig inte alls att få den kommentaren och det känns så bra när en lärare ser när jag lagt allt krut, all energi och vilja på att klara något. Detta har gett mig mer motivation till att verkligen satsa och köra stenhårt med studierna. Känns så bra att ha hittat tillbaka och för något så litet! Jag kan, jag kan vinna över mitt fysiska. Jag kan om jag vill och ger mig fan på det! 

Ikväll blir det att umgås med vänner och bara njuta av min glädje. I morgon tar vi tillvara på motivationen och börjar plugga stenhårt igen. För nu ska jag fixa det! 😍