Snart så!

Kommentera
Pluggar på, kämpar med skolan och vardagen som den är. Länge sedan jag bakade och la upp något recept på bloggen nu! Senaste jag gjorde var en julkorg till pojkvännens familj med 4 olika sorters praliner, jordgubbsfyllda pepparkaksmuffins, jordgubbspajer på pinne, Rocky road, mintchoklad med hasselnötter och citronchoklad och fröknäcke, allt sockerfritt. Tog inga kort där och det var det sista jag bakade. Framöver så kommer det bli mer. Flyttar till en ny lägenhet om lite mer än en månad med ett inbjudande kök och då lär jag få lite mer motivation till mer hemmagjort bröd, knäcke och att alltid ha några muffins/bullar i frysen. Tills dess får ni ha lite tålamod på den fronten. Jag lovar att det blir mer bakat, lagat och mer recept. Den som väntar på något gott (och sockerfritt) väntar alltid för länge 😜 

Mitt nya underbara kök ❤️