Utan tankar på orsaker

Kommentera
Har varit hos sjukgymnasten nu och hon stod som ett frågetecken. Enda gången hon varit med om att vänster sida inte fungerar är med stroke - vilket jag inte har. Hon tryckte och kände men har ju inte ont eller är spänd så hon visste inte vad det kunde vara som gör att det domnar. Men det sitter djupt. Skulle antagligen få börja träna i det gymmet med sjukgymnast för att jobba med kroppen. Hon tyckte det var konstigt att jag inte har ont i huvudet heller för oftast kläms nerver som gör att man domnar pga muskelspänningar och därmed huvudvärk. 

Ärligt talat så förstår jag lite varför jag inte tas på allvar eftersom jag har så mycket olik värk på så konstiga ställen som inte hänger ihop. Jag förstår att dem blir fundersamma när dem inte hört eller sett liknande innan. Men det är ändå ingen anledning till att inte ta mig på allvar och tro mig.

Mysteriet fortsätter!