Sjukgymnast och extrem smärta

Kommentera
Vaknade i morse och hade ont som fan. Som glödgat stål genom lederna som satt mest i knäna och händerna. Det brann i lederna vare sig jag var stilla eller rörande. Höll på att bryta ihop flera gånger till sjukgymnasten på morgonen. Bara av ren smärta. Musklerna orkade inte bära upp mig och jag hamnade i felläge och överextension hela tiden. 

Väl hos sjukgymnasten så börjar hon köra med mig med enkla övningar, liksom att rulla axlarna är hur simpelt som helst! När man är frisk.. Bröt ihop av smärta. Tre gånger totalt. Försökte verkligen svälja det för hatar att visa mig svag och utsatt för okända så där. Har nog aldrig gråtit för vården öppet innan. Men det gjorde så ont. Hon tejpade mina knän med kinnestitejp för att avlasta lite. Sen sa hon att hon skulle kontakta smärtkliniken och kolla om hon kunde skicka remiss dit. För man måste ha remiss. 

Det regnade på morgonen så tog paraplyet. Vilket jag haft nytta av hela dagen för det har både varit min käpp och för att ta upp saker när jag tappat dem på golvet. Gör fortfarande fruktansvärt ont och det är svårt att gå med knän som brinner. 

Hej smärtperiod! Hej minnesluckor! Hej konstant trötthet! Hejdå socialt liv! Hejdå livet! Ses i en annan dimension när denna period lagt sig.