Tre helvetes dagar

Kommentera
I onsdags kom smällen från tisdagens läkarutlåtande och det krashade i psyket. Bad min pojkvän att hitta någon som är normal, hel och som han inte behöver ta hand om. Låg i sängen och grät jag vet inte hur många timmar. Som "tur" är har han vant sig vid att jag kan bli såhär så han lät mig inte dumpa honom för "jag är inte tillräckligt bra för dig".
 
Igår så vaknade jag med helvetesvärk, men den släppte efter värktabletter och efter jag fått komma igång ordentligt. Sen på kvällen skulle jag ha något i skåpet men öppnade fel skåp så skulle stänga det igen. Pang sa det så låg jag på golvet. Slog in kanten på skåpsluckan rakt i tinningen så det svartnade. Lagom till det kommer min pojkvän och hittar mig på köksgolvet halvt tjutande med världens bula i huvudet.
 
Idag ställde jag klockan 2 timmar innan, tog tabletterna och somnade om. Följde med min pojkvän ut för att säga hejdå och började känna mig skum. Hann knappt innanför dörren innan jag svimmade på hallgolvet. Vaknade till och allt var suddigt, det snurrade och jag kallsvettades. Krälade mig till toaletten, spydde upp värktabletterna och kände hur jag höll på att svimma igen på väg till sängen men hann lägga mig innan jag började spy igen för att det snurrade så. Allt var över på en halvtimme och efter det kunde jag äta frukost. Men vågar inte ta mer värktabletter! Slutade med dem sist pga att jag spydde av dem. Vill inte chansa om dem gjorde detta mot mig nu. 
 
Och nej, det var inte maginfluensa. Känner skillnaden. Detta var mer för att jag svimmade.