Varför vegan, glutenfri och sockerfri?

Kommentera
För tre veckor sedan fick jag nog efter en veckas problem. Kunde inte äta något utan att spy och hade krämpor i magen bara av ett glas vatten. Går sedan tidigare på medicin för magsår och hämmande för magsyreproduktion. Slutade med att jag inte vågade äta något för jag ville inte ha ont. Efter någon dag började jag äta flytande och det började gå bättre. Sedan fortsatte jag sallad. På den vägen är det. Detta är nu 3 veckor sedan och jag väntar på gastroskopi och har tagit prover på levern. Har testat att äta normalt igen men mådde lika dåligt då. Så får försöka äta så här tills gastroskopin och tills jag får svar på vad det är som händer i min kropp. Det går dock rätt bra och jag har tappat några kilo på köpet också. Jag får fortfarande ont men inte lika ont och numera är jag mer illamående än att jag får upp allt igen. Så en klar förbättring! Dessutom känner jag att jag är rätt kreativ av mig så bara för att jag för tillfället är vegan, gluten- och sockerfri så lagar jag mat som förr, bara lite annorlunda.